Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Cvrček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Marketingový plán fitness centra Alegría
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Alegría. Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán, který do budoucna poslouží jako reálný návod k zavedení nového fitness centra. A dále na základě provedeného výzkumu zjistit, jaké jsou základní potřeby návštěvníků fitness center a která z uvedených konkurencí představuje největší hrozbu. Metody: Pro získání primárních dat byla použita metoda písemného dotazování, která zkoumala základní potřeby zákazníků fitness center v Táboře. Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Výsledky: Výzkum pomocí písemného dotazování přinesl jednak odpovědi na to, kdy klienti navštěvují fitness centra nejčastěji, jaký způsob platby preferují a jak se do fitness center dopravují, ale také odpovědi na to, jakých služeb využívají nejvíce a z jakého důvodu fitness centra navštěvují. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbu pro Fitness centrum Alegría znamená Fitness Tábor, a to díky své dostupnosti, parkovacím možnostem a kvalitě vybavení. Následuje OK Fit Studio s velkým výběrem poskytovaných služeb. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, marketingový plán, strategie, SWOT analýza, konkurence
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.